Welkom op ons reisblog!

15 augustus 2012 - Spijkenisse, Nederland

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis door Noord Amerika.

Op 22 augustus 2012 start onze reis en gaan we naar Amsterdam, waar we bij Van der Valk Hotel Schiphol A4 zullen overnachten. De volgende dag vliegen we met US Airways om 10:50 uur naar Denver Colorado. In onze gehuurde Ford Escape gaan we vervolgens op 23 augustus 2012 een rondreis maken door Noord Amerika om op 12 september 2012 weer terug te zijn in Denver. De route die we gepland hebben kun je zien op de kaart. Omdat we vooraf maar een enkel hotel hebben besproken kunnen we, indien nodig, van deze route afwijken. In ieder geval zullen we op 13 september 2012 met US Airways weer terug naar Amsterdam vliegen, waar we volgens planning op 14 september 2012 om 08:40 uur zullen landen.

Tijdens onze reis zullen we onze belevenissen, vergezeld van foto's en video's, plaatsen op ons reisblog. Op deze manier kun je lezen en zien wat we allemaal mee maken tijdens deze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s.

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Wij wensen je alvast veel lees- en kijkplezier toe!

Groetjes,

Nico & Judith

1. Sylvana:
    15 augustus 2012
    Enthousiast hoor!je hebt er zin in pa!:)we Zijn benieuwd!
  2. Astrid:
    20 augustus 2012
    We gaan jullie zeker volgen!
  3. Mable en Jan:
    24 augustus 2012
    hi Judith en Nico,
    goede reis en veel plezier. Wij genieten bij voorbaat van jullie verhalen.

hartelijk gegroet
  4. Mable en Jan:
    25 augustus 2012
    Jullie foto's zijn weer goed gelukt:vertederend dat eekhoorntje.Aan de kleding te zien is het lekker weer.goede reis.